Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุรพัฒน์ วัชรประทีป-
dc.contributor.authorกฤษณ์ อรรถกฤษณ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-18T15:28:52Z-
dc.date.available2014-02-18T15:28:52Z-
dc.date.issued2524-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (พศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleบทบาทของบริษัทค้าต่างประเทศต่อการส่งเสริมการส่งออกของไทยen_US
dc.title.alternativeThe role of international trading firms on export promotion of Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameพาณิชยศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการตลาดen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grish_at_front.pdf5.18 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch1.pdf3.41 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch2.pdf9.03 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch3.pdf8.61 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch4.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch5.pdf10.98 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_back.pdf12.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.