Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37248
Title: ผลของการเรียนแบบร่วมมือโดยใช้เทคนิคการแบ่งกลุ่มแบบคละสัมฤทธิ์ผล ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Other Titles: The effects of cooperative learning by student teams-achievement divisions technique on reading comprehension of mathayom suksa two students
Authors: จิตติมา จรรยาธรรม
Advisors: ชุมพร ยงกิตติกุล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37248
ISBN: 9746330306
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jittima_ju_front.pdf4.19 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_ch1.pdf16.5 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_ch2.pdf5.96 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_ch3.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_ch4.pdf4.04 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_ch5.pdf3.46 MBAdobe PDFView/Open
Jittima_ju_back.pdf20.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.