DSpace Repository

Marketing Analysis of POP Mart

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacharasut Sujarittanonta
dc.contributor.author Peiyao Wu
dc.contributor.other Chulalongkorn University. Faculty of Economics
dc.date.accessioned 2021-09-21T06:22:56Z
dc.date.available 2021-09-21T06:22:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/76270
dc.description Independent Study (M.A.)--Chulalongkorn University, 2020
dc.description.abstract POP MART is a leading comprehensive industry chain of trendy toys in Mainland China. This individual study applies STP, Marketing Mix, and SWOT methods to analyze POP MART's omnichannel marketing model. POP MART's strategy could be transferable to other companies in a similar industry.
dc.description.abstractalternative POP MART เป็นผู้นำที่ครอบคลุมห่วงโซ่อุตสาหกรรมของเล่นทันสมัยในจีนแผ่นดินใหญ่ การศึกษารายบุคคลนี้ใช้ STP, ส่วนประสมการตลาด และ SWOT เพื่อวิเคราะห์โมเดลการตลาดแบบ omnichannel ของ POP MART กลยุทธ์ของ POP MART สามารถประยุกต์ใช้กับบริษัทอื่นในอุตสาหกรรมที่คล้ายคลึงกันได้
dc.language.iso en
dc.publisher Chulalongkorn University
dc.relation.uri http://doi.org/10.58837/CHULA.IS.2020.31
dc.rights Chulalongkorn University
dc.subject Toy industry -- China -- Marketing
dc.subject อุตสาหกรรมของเล่น -- จีน -- การตลาด
dc.subject.classification Business
dc.title Marketing Analysis of POP Mart
dc.title.alternative การวิเคราะห์การตลาดบน POP Mart
dc.type Independent Study
dc.degree.name Master of Arts
dc.degree.level Master's Degree
dc.degree.discipline Business and Managerial Economics
dc.degree.grantor Chulalongkorn University
dc.identifier.DOI 10.58837/CHULA.IS.2020.31


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Econ - Independent Studies [151]
    สารนิพนธ์ คณะเศรษฐศาสตร์ ตั้งแต่ปีการศึกษา 2562 เป็นต้นไป

Show simple item record