dc.contributor.advisor |
Pacharasut Sujarittanonta |
|
dc.contributor.author |
Peiyao Wu |
|
dc.contributor.other |
Chulalongkorn University. Faculty of Economics |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-21T06:22:56Z |
|
dc.date.available |
2021-09-21T06:22:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/76270 |
|
dc.description |
Independent Study (M.A.)--Chulalongkorn University, 2020 |
|
dc.description.abstract |
POP MART is a leading comprehensive industry chain of trendy toys in Mainland China. This individual study applies STP, Marketing Mix, and SWOT methods to analyze POP MART's omnichannel marketing model. POP MART's strategy could be transferable to other companies in a similar industry. |
|
dc.description.abstractalternative |
POP MART เป็นผู้นำที่ครอบคลุมห่วงโซ่อุตสาหกรรมของเล่นทันสมัยในจีนแผ่นดินใหญ่ การศึกษารายบุคคลนี้ใช้ STP, ส่วนประสมการตลาด และ SWOT เพื่อวิเคราะห์โมเดลการตลาดแบบ omnichannel ของ POP MART กลยุทธ์ของ POP MART สามารถประยุกต์ใช้กับบริษัทอื่นในอุตสาหกรรมที่คล้ายคลึงกันได้ |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Chulalongkorn University |
|
dc.relation.uri |
http://doi.org/10.58837/CHULA.IS.2020.31 |
|
dc.rights |
Chulalongkorn University |
|
dc.subject |
Toy industry -- China -- Marketing |
|
dc.subject |
อุตสาหกรรมของเล่น -- จีน -- การตลาด |
|
dc.subject.classification |
Business |
|
dc.title |
Marketing Analysis of POP Mart |
|
dc.title.alternative |
การวิเคราะห์การตลาดบน POP Mart |
|
dc.type |
Independent Study |
|
dc.degree.name |
Master of Arts |
|
dc.degree.level |
Master's Degree |
|
dc.degree.discipline |
Business and Managerial Economics |
|
dc.degree.grantor |
Chulalongkorn University |
|
dc.identifier.DOI |
10.58837/CHULA.IS.2020.31 |
|