Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30279
Title: ผลของพฤติกรรมนำตนเองและการวางเงื่อนไขเป็นกลุ่มต่อการทำแบบฝึกหัด และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: The effect of self-directed behavior and group contingencies on doing mathematics express and on mathematics achievement of prathom suksa six students
Authors: ชลาศัย กันมินทร์
Advisors: สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30279
ISBN: 9745684112
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chalasai_gu_front.pdf868.3 kBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_ch1.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_ch2.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_ch3.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_ch4.pdf820.94 kBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_ch5.pdf597.36 kBAdobe PDFView/Open
Chalasai_gu_back.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.