Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34957
Title: ผลของการเสริมแรงทางบวกปรับพฤติกรรมก่อกวนชั้นเรียน ในห้องเรียน วิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่หก : การศึกษาในแง่ของ การแผ่ขยายข้ามพฤติกรรม สภาพการณ์และการคงอยู่ของพฤติกรรม
Other Titles: Effects of postitive reinforcement on reducting disruptive behaviors in the mathematics classroom of prathom suksa six students : a study of generalization across behaviors, settings, and retention of behaviors
Authors: ประเทือง ภูมิภัทราคม
Advisors: สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาเอก
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34957
ISBN: 9745679834
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratuang_ph_front.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open
Pratuang_ph_ch1.pdf5.74 MBAdobe PDFView/Open
Pratuang_ph_ch2.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open
Pratuang_ph_ch3.pdf13.58 MBAdobe PDFView/Open
Pratuang_ph_ch4.pdf2.75 MBAdobe PDFView/Open
Pratuang_ph_back.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.