Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121
Title: การศึกษาเอกลักษณ์ของตราสินค้าของผู้ผลิตละครโทรทัศน์หลังข่าว
Other Titles: A study of the prime time television drama producer brand identity
Authors: ชนิดา วิบูลย์กิจวรกุล
Advisors: ศิริชัย ศิริกายะ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121
ISBN: 9746365673
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chanida_vi_front.pdf4.45 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch1.pdf10.37 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch2.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch3.pdf9.12 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch4.pdf27.45 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch5.pdf3.85 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_back.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.