Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121
Title: | การศึกษาเอกลักษณ์ของตราสินค้าของผู้ผลิตละครโทรทัศน์หลังข่าว |
Other Titles: | A study of the prime time television drama producer brand identity |
Authors: | ชนิดา วิบูลย์กิจวรกุล |
Advisors: | ศิริชัย ศิริกายะ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121 |
ISBN: | 9746365673 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chanida_vi_front.pdf | 4.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch1.pdf | 10.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch2.pdf | 6.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch3.pdf | 9.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch4.pdf | 27.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch5.pdf | 3.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_back.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.