Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39815
Title: การศึกษาการใช้ "บุคคลที่มีชื่อเสียง" ในภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์ พ.ศ. 2535-2536
Other Titles: The study of the use of celebrities in television commercial advertisements (1992-1993)
Authors: จินรี ทรงประยูร
Advisors: ศิริชัย ศิริกายะ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39815
ISBN: 9745837318
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chinnaree_so_front.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch1.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch2.pdf3.99 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch3.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch4.pdf31.94 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch5.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_back.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.