Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40026
Title: การเปรียบเทียบผลการสอนวิชาเรขาคณิตโดยวิธีกระบวนการกลุ่มสัมพันธ์ และวิธีการสอนแบบธรรมดาในชั้นประถมศึกษาปีที่ห้า
Other Titles: A comparison of the results of teaching geometry through the group process method and the conventional method in prathom suksa five
Authors: มณฑา ธงอินเนตร
Advisors: ทิศนา แขมมณี
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2521
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2521
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: ประถมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40026
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monta_th_front.pdf3.69 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_ch1.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_ch2.pdf4.93 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_ch3.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_ch4.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_ch5.pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open
Monta_th_back.pdf26.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.