Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างจิตสำนึกในการให้บริการและแรงจูงใจในการทำงานกับผลการปฎิบัติงานของพนักงานขาย |
Other Titles: | Relationships among service orientation, work motivation, and performances of sale employees |
Authors: | ปาริฉัตร อินทสุวรรณ ลักษริน สิริคาดีญา โสภิตา ไตรเดชาพล |
Advisors: | อรัญญา ตุ้ยคำภีร์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | arunya.t@chula.ac.th |
Subjects: | บริการลูกค้า บริการลูกค้า พนักงานขาย Customer services Work Sale personnel |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
parichat_in.pdf | 4.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.