Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างจิตสำนึกในการให้บริการและแรงจูงใจในการทำงานกับผลการปฎิบัติงานของพนักงานขาย
Other Titles: Relationships among service orientation, work motivation, and performances of sale employees
Authors: ปาริฉัตร อินทสุวรรณ
ลักษริน สิริคาดีญา
โสภิตา ไตรเดชาพล
Advisors: อรัญญา ตุ้ยคำภีร์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: arunya.t@chula.ac.th
Subjects: บริการลูกค้า
บริการลูกค้า
พนักงานขาย
Customer services
Work
Sale personnel
Issue Date: 2553
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
parichat_in.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.