Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/66936
Title: ผลของความน่าเชื่อถือของแหล่งสารและคุณค่าตราสินค้าต่อประสิทธิผลของงานโฆษณา
Other Titles: The impact of source credibility and brand equity on advertising effectiveness
Authors: นพวรรณ วัฒนะพยุงกุล
Advisors: สราวุธ อนันตชาติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์
Advisor's Email: Saravudh.A@Chula.ac.th
Subjects: โฆษณา
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
โฆษณา -- ชื่อตราผลิตภัณฑ์
ความเชื่อถือได้
Advertising
Brand name products
Advertising -- Brand name products
Reliability
Issue Date: 2548
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2548
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การโฆษณา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/66936
ISBN: 9741437366
Type: Thesis
Appears in Collections:Comm - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Noppawan_va_front_p.pdfหน้าปก และบทคัดย่อ1.1 MBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_ch1_p.pdfบทที่ 1876.35 kBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_ch2_p.pdfบทที่ 26.67 MBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_ch3_p.pdfบทที่ 31.29 MBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_ch4_p.pdfบทที่ 42.2 MBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_ch5_p.pdfบทที่ 52.18 MBAdobe PDFView/Open
Noppawan_va_back_p.pdfบรรณานุกรม และภาคผนวก2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.