Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/66936
Title: | ผลของความน่าเชื่อถือของแหล่งสารและคุณค่าตราสินค้าต่อประสิทธิผลของงานโฆษณา |
Other Titles: | The impact of source credibility and brand equity on advertising effectiveness |
Authors: | นพวรรณ วัฒนะพยุงกุล |
Advisors: | สราวุธ อนันตชาติ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์ |
Advisor's Email: | Saravudh.A@Chula.ac.th |
Subjects: | โฆษณา ชื่อตราผลิตภัณฑ์ โฆษณา -- ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ความเชื่อถือได้ Advertising Brand name products Advertising -- Brand name products Reliability |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2548 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การโฆษณา |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/66936 |
ISBN: | 9741437366 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Comm - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Noppawan_va_front_p.pdf | หน้าปก และบทคัดย่อ | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 876.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 6.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Noppawan_va_back_p.pdf | บรรณานุกรม และภาคผนวก | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.