Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73016
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุกัญญา โฆวิไลกูล | - |
dc.contributor.advisor | ทองอินทร์ วงศ์โสธร | - |
dc.contributor.author | บุญเลิศ กลางใจ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T07:10:54Z | - |
dc.date.available | 2021-03-31T07:10:54Z | - |
dc.date.issued | 2537 | - |
dc.identifier.isbn | 9745842648 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73016 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | สถาบันอุดมศึกษา -- ภาควิชา | en_US |
dc.subject | วิทยาลัยครู | en_US |
dc.subject | ภาควิชา | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์ความมีประสิทธิผลของภาควิชาในวิทยาลัยครู | en_US |
dc.title.alternative | An analysis of the effectiveness of academic department in teachers colleges | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาเอก | en_US |
dc.degree.discipline | อุดมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boonlert_gl_front_p.pdf | หน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 997.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 4.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boonlert_gl_back_p.pdf | บรรณานุกรม และภาคผนวก | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.