Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902
Title: | บทบาทของบริษัทค้าต่างประเทศต่อการส่งเสริมการส่งออกของไทย |
Other Titles: | The role of international trading firms on export promotion of Thailand |
Authors: | กฤษณ์ อรรถกฤษณ์ |
Advisors: | สุรพัฒน์ วัชรประทีป |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2524 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (พศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524 |
Degree Name: | พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การตลาด |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Grish_at_front.pdf | 5.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_ch1.pdf | 3.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_ch2.pdf | 9.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_ch3.pdf | 8.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_ch4.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_ch5.pdf | 10.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Grish_at_back.pdf | 12.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.