Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73475
Title: การใช้ภาพประกอบโฆษณาที่ใช้จุดเว้าวอนทางเพศสำหรับสินค้าที่มีความเกี่ยวพันต่ำกับเรื่องเพศ
Other Titles: The use of sexual appeal on advertising illustration for less sexually relavant product
Authors: วรรณรุจ ประจงศักดิ์
Email: Wilai.A@chula.ac.th
Advisors: วิไล อัศวเดชศักดิ์
ทวีรัก เจริญสุข
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: เพศในโฆษณา -- ไทย
โฆษณา -- ไทย
Sex in advertising -- Thailand
Advertising -- Thailand
Issue Date: 2543
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ศป.ม.) -- จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2543
Degree Name: ศิลปกรรมศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: นฤมิตศิลป์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73475
URI: http://doi.org/10.14457/CU.the.2000.89
ISBN: 9741312725
metadata.dc.identifier.DOI: 10.14457/CU.the.2000.89
Type: Thesis
Appears in Collections:Fine Arts - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wannaruj_pr_front_p.pdfหน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ951.37 kBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch1_p.pdfบทที่ 1735.28 kBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch2_p.pdfบทที่ 21.61 MBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch3_p.pdfบทที่ 3717.71 kBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch4_p.pdfบทที่ 43.46 MBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch5_p.pdfบทที่ 5916.76 kBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_ch6_p.pdfบทที่ 61.29 MBAdobe PDFView/Open
Wannaruj_pr_back_p.pdfรายการอ้างอิงและภาคผนวก676.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.