Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐนิภา คุปรัตน์-
dc.contributor.authorสุทัศน์ ปทะวานิช-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2021-06-08T06:12:27Z-
dc.date.available2021-06-08T06:12:27Z-
dc.date.issued2534-
dc.identifier.isbn9745792535-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73742-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534-
dc.description.abstractการวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษากระบวนการตรวจติดตามและประเมินผลของศึกษาธิการจังหวัดใน เขตการศึกษา 3 และศึกษาปัญหาอุปสรรคในการดำเนินการตามกระบวนการตรวจติดตามและประเมินผล ของศึกษาธิการจังหวัด เขตการศึกษา 3 ผลการวิจัยพบว่า 1. เกี่ยวกับกระบวนการตรวจติดตามและประเมินผล ปรากฏว่าศึกษาธิการจังหวัดในเขตการศึกษา ธิการจังหวัด ในเขตการศึกษา 3 ส่วนใหญ่ได้ดำเนินการครบถ้วนทั้ง 3 ขั้นตอน คือ กระบวนการก่อนการ ตรวจ กระบวนการระหว่างการตรวจ และกระบวนการภายหลังการตรวจ 2. ปัญหาที่สำคัญของกระบวนการตรวจติดตามและประเมินผล ได้แก่ การตรวจที่ไม่เป็นไปตามแผน-
dc.description.abstractalternativeThe purpose of the research was to study the monitoring and evaluation process and problem concerning the operation of monitoring and evaluation process of the educational provincial officers in the Educational Region Three. Major findings were as follows : 1. Concerning the monitoring and evaluation process, most of the educational provincial officers in the educational region three carried out all three steps, the pre- monitoring process, the monitoring process, and the follow up-monitoring process. 2. The major problem of the operation of monitoring and evaluation process was the implementation of the planning.-
dc.language.isoth-
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย-
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย-
dc.subjectศึกษาธิการจังหวัด-
dc.subjectการบริหารการศึกษา -- การประเมิน-
dc.subjectการตรวจราชการ-
dc.titleการศึกษากระบวนการตรวจติดตามและประเมินผลของศึกษาธิการจังหวัด เขตการศึกษา 3-
dc.title.alternativeStudy of monitoring and evaluation process of the educational provincial provinctal officers,Educationl Region three-
dc.typeThesis-
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษา-
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย-
dc.email.advisorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sutus_pa_front_p.pdf958.37 kBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_ch1_p.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_ch2_p.pdf4.59 MBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_ch3_p.pdf833.09 kBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_ch4_p.pdf5.97 MBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_ch5_p.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open
Sutus_pa_back_p.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.