Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17191
Title: การเปรียบเทียบผลการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์เรื่อง "การสะท้อนและการหักเหของแสง" ระหว่างการสอนตามลำดับขั้นการเรียนรู้ของกาญเยกับการสอนแบบสืบสอบ
Other Titles: Comparison of science learning outcomes on reflection and refraction of light between gagne's learning hierarchies instruction and the inquiry method
Authors: แท้ วารีรำพึงเพลิน
Advisors: ธีระชัย ปูรณโชติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2525
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2525
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17191
ISBN: 9745610976
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tae_Va_front.pdf525.25 kBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_ch1.pdf463.89 kBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_ch2.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_ch3.pdf429.55 kBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_ch4.pdf349.05 kBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_ch5.pdf474.5 kBAdobe PDFView/Open
Tae_Va_back.pdf4.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.