Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33984
Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ด้วยตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ระหว่างกลุ่มที่ใช้บทเรียนแบบโปรแกรมและกลุ่มที่ใช้บทเรียนที่มีภาพประกอบ
Other Titles: A comparison of science self learning achievement of mathayom suksa one students between the group using programmed instruction lesson and the group using illustrated lesson
Authors: นิรมิต สุขคณา
Advisors: ธีระชัย ปูรณโชติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2536
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33984
ISBN: 9745828378
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Niramit_su_front.pdf3.55 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_ch1.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_ch2.pdf12.08 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_ch3.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_ch4.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_ch5.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
Niramit_su_back.pdf79.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.