Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30078
Title: ผลของการใช้คำถามแบบคำต่อคำและแบบมโนทัศน์ที่มีต่อความเข้าใจ และการระลึกได้ในการอ่านภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: Effects of using verbatim and conceptual questions on comprehension and recall of reading English language of mathayom suksa three students
Authors: พลอยมณี สหุนันท์
Advisors: สุภัทรา อักษรานุเคราะห์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30078
ISBN: 9746343025
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ploymanee_sa_front.pdf836.23 kBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_ch1.pdf972.46 kBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_ch2.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_ch3.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_ch4.pdf371.55 kBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_ch5.pdf664.17 kBAdobe PDFView/Open
Ploymanee_sa_back.pdf4.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.