Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38713
Title: ผลของวิธีสอนตามแนวการกระตุ้นให้เด็กเรียนตามคาดหวังของตนเอง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาไทยเพื่อความเข้าใจ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effects of using the teaching technique in stimulating children to learn according to self expectation on Thai reading comprehension achievement of prathom suksa six students
Authors: กาญจนพรรณ ธรรมาธิวัฒน์
Advisors: มณีรัตน์ สุกโชติรัตน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: ประถมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38713
ISBN: 9745838977
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanjanaphan_th_front.pdf2.84 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch1.pdf5.05 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch2.pdf13.92 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch3.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch4.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch5.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_back.pdf59.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.