Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34743
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นพพงษ์ บุญจิตราดุลย์ | - |
dc.contributor.author | จาตุรงค์ เสนแดง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-13T05:53:23Z | - |
dc.date.available | 2013-08-13T05:53:23Z | - |
dc.date.issued | 2533 | - |
dc.identifier.isbn | 9745772909 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34743 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.) -- จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความคิดเห็นของผู้บริหารและอาจารย์เกี่ยวกับบทบาท ในการจัดกิจกรรมสร้างความสัมพันธ์ระหว่างโรงเรียนกับชุมชน ของโรงเรียนมัธยมศึกษาขนาดใหญ่ สังกัดกรมสามัญศึกษา เขตการศึกษา 6 | en_US |
dc.title.alternative | Opinious of administrators and teachers concerning roles in managing school and community relationship activities of the large secondary schools under the jurisdiction of the Department of General Education, educational region six | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jaturonk_se_front.pdf | 935.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_ch1.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_ch2.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_ch3.pdf | 962.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_ch4.pdf | 4.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_ch5.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jaturonk_se_back.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.