Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34864
Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนดนตรีสากลขั้นพื้นฐานของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ที่เรียนโดยการสอนตามแนวคิดของโคดาย กับการสอนตามแนวคิดของเบอร์เกตันและบอร์ดแมน
Other Titles: A comparison of learning achievement on rudiments of music of prathom suksa two students taught by using Kodaly's approach and Bergethon and Boardman's approach
Authors: พงษ์ลดา นาควิเชียร
Advisors: อรวรรณ บรรจงศิลป์
ณรุทธ์ สุทธจิตต์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: ประถมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34864
ISBN: 9745840076
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponglada_na_front.pdf2.93 MBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_ch1.pdf4.59 MBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_ch2.pdf11.06 MBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_ch3.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_ch4.pdf976.57 kBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_ch5.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open
Ponglada_na_back.pdf11.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.