Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/44186
Title: | อิทธิพลของการสื่อสารแบบบอกต่อทางลบต่อความไม่พึงพอใจในประสบการณ์หลังการบริโภคและในความสัมพันธ์ระหว่างบุคคล โดยมีความโน้มเอียงในการเปรียบเทียบทางสังคมเป็นตัวแปรกำกับ |
Other Titles: | The effects of negative word of mouth on dissatisfaction in post-consumption experience and interpersonal relationship : the moderating effect of social comparison orientation |
Authors: | กุลรวี มโนมัยลาภ เนตรชนก พิทักษ์ไตรรงค์ สุจิตรา มงคลเจริญโชค |
Advisors: | จรุงกุล บูรพวงศ์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | Jarungkul.B@chula.ac.th |
Subjects: | การสื่อสาร -- แง่จิตวิทยา ความนับถือตนเอง อิทธิพลทางสังคม ความพอใจของผู้บริโภค การตัดสินใจ การสื่อสารระหว่างบุคคล ความสัมพันธ์ระหว่างบุคคล Communication -- Psychological aspects Self-esteem Social influence Consumer satisfaction Decision making Interpersonal communication Interpersonal relations |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/44186 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kulravee_ma.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.