Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35723
Title: ผลของการสอนอ่านแบบแสดงการคิดเป็นถ้อยคำ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ในการอ่านเพื่อความเข้าใจภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Effects of think aloud reading technique on English reading comprehension achievement of mathayom suksa four students
Authors: ดวงใจ จงธนากร
Advisors: สุภัทรา อักษรานุเคราะห์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2536
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35723
ISBN: 9745823171
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duangchai_ch_front.pdf789.81 kBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_ch1.pdf895.88 kBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_ch2.pdf4.94 MBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_ch3.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_ch4.pdf377.25 kBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_ch5.pdf798.07 kBAdobe PDFView/Open
Duangchai_ch_back.pdf6.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.